قوانین و مقررات

 

به یونیتک خوش آمدید! ما در یونیتک به حفظ حقوق مشتریان و ارائه خدمات شفاف متعهد هستیم. اصول و قوانین فروشگاه اینترنتی یونیتک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است. ورود کاربران به وب‌سایت و استفاده از خدمات، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین زیر است:

 


ثبت سفارش

تمامی سفارشات باید از طریق وب‌سایت رسمی یونیتک ثبت شوند. پردازش سفارشات پس از تایید پرداخت انجام می‌گیرد.

نوسانات لحظه‌ای و موجودی

با توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییرات لحظه‌ای موجودی بازار، در صورتی که پس از ثبت سفارش و پرداخت، موجودی کالا به پایان برسد یا قیمت کالا تغییر کند (و مشتری تاییدیه نهایی را نگرفته باشد)، یونیتک حق دارد سفارش را لغو کند.

عودت وجه

در صورت لغو سفارش به دلایل بالا، مبلغ پرداختی مشتری طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب ایشان عودت داده می‌شود. یونیتک هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تغییر قیمت‌ها در فاصله زمانی لغو سفارش تا خرید مجدد مشتری نخواهد داشت.

 


تحویل مرسوله

یونیتک متعهد است کالا را سالم به شرکت‌های حمل‌ونقل (پست، چاپار، تیپاکس، ماهکس و...) تحویل دهد. لطفاً توجه داشته باشید: مشتری موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک، بسته‌بندی را باز کرده و از سلامت فیزیکی و ظاهری کالا اطمینان حاصل کند.

عدم تحویل کالای معیوب

در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، آب‌خوردگی یا آسیب فیزیکی در بسته‌بندی یا خود کالا، از تحویل گرفتن آن خودداری کنید و مرسوله را به مامور پست بازگردانید. تحویل گرفتن کالا به منزله تایید سلامت فیزیکی آن است.

مسئولیت خسارت

کلیه مرسولات تحت پوشش بیمه شرکت حمل‌ونقل هستند. هرگونه آسیب یا خسارت احتمالی پس از تحویل کالا به پست/تیپاکس، بر عهده شرکت حمل‌ونقل مربوطه بوده و یونیتک مسئولیتی در قبال حوادث حمل‌ونقل یا سقف تعهدات بیمه پست ندارد. (توجه: ارسال با پست پیشتاز معمولاً دارای سقف بیمه محدودتری نسبت به تیپاکس است).

 


مشتریان می‌توانند تا ۷ روز پس از دریافت کالا، درخواست بازگشت کالا را ثبت کنند، مگر در موارد زیر که کالا غیرقابل بازگشت است:

کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ‌تاپ)

با توجه به نوسانات لحظه‌ای نرخ ارز و ماهیت تامین این کالاها، امکان لغو سفارش یا مرجوعی به دلیل «انصراف از خرید» یا «نوسان قیمت» پس از نهایی‌شدن سفارش وجود ندارد.

محصولات بهداشتی

مانند هندزفری‌ها و هدفون‌ها که پلمپ یا بسته‌بندی آن‌ها باز شده باشد.

کالاهای سفارشی

محصولاتی که دقیقاً بر اساس درخواست و مشخصات مورد نظر مشتری ساخته یا شخصی‌سازی شده‌اند.

محصولات تخفیف‌دار

کالاهایی که در شرایط فروش ویژه (کمپین‌ها) فروخته شده‌اند (مگر دارای نقص فنی باشند).

 


مسئولیت کالاهای گارانتی‌دار

در صورتی که کالای خریداری شده دارای گارانتی شرکتی باشد، تمامی مسئولیت‌ها مستقیماً متوجه شرکت گارانتی‌کننده است.

سلب مسئولیت یونیتک

یونیتک هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال موارد زیر ندارد:

  • خرابی و نقص فنی دستگاه
  • مشکلات مربوط به رجیستری و سامانه همتا
  • عدم دریافت یا اشتباه بودن کد فعال‌سازی
  • مغایرت سریال (کارت گارانتی با جعبه یا دستگاه)

در صورت بروز هریک از این موارد، خریدار موظف است موضوع را مستقیماً از طریق شرکت گارانتی‌کننده پیگیری نماید.

 


حریم خصوصی

یونیتک متعهد است که از اطلاعات شخصی مشتریان (آدرس، شماره تماس و...) به‌طور کامل محافظت کند و این اطلاعات صرفاً برای پردازش سفارش استفاده می‌شود.

 


حق تغییر قوانین

یونیتک حق دارد که در هر زمان این قوانین را تغییر دهد. هرگونه تغییر در این صفحه اعلام خواهد شد و ملاک عمل، قوانین مندرج در سایت در زمان ثبت سفارش است.