یک شبکه تبلیغاتی جدید از Google TV که موجودی ویدیویی هدفمند و جریانی را در بیش از 125 کانال تعبیه شده در Google TV ارائه می دهد.
تلویزیون متصل همچنان شاهد افزایش محبوبیت خود است و تبلیغ کنندگان در حال حاضر از دسترسی YouTube به بیش از 150 میلیون بیننده ماهانه در اتاق نشیمن استفاده می کنند. با راه اندازی اخیر از شبکه تلویزیون گوگل، اکنون به تبلیغ کنندگان راهی برای دستیابی به بینندگان بیشتری در صفحه نمایش بزرگ می دهیم. Google TV موجودی ویدیویی هدفمند و درون جریانی را در بیش از 20 میلیون Google TV فعال ماهانه و سایر دستگاه های سیستم عامل Android TV فراهم می کند.
Google TV تلویزیونها و دستگاههای پخش جریانی را از برندهای برتر مانند Sony، Hisense، TCL و Chromecast نیرو می دهد. Google TV تماشای فیلمها، نمایشها و تلویزیون زنده را از 10000 برنامه آسان میکند و شامل ویژگیهای محبوبی مانند Google Assistant، کنترل خانه هوشمند، کانالهای داخلی، و توصیه های سرگرمی شخصی شده برای بینندگان است.
شبکه Google TV موجودی ویدیویی هدفمند و در جریان را در بیش از 125 کانال تعبیه شده در Google TV فراهم می کند. شبکه Google TV موجودی ویدیوی درون جریانی را در بیش از بیش از آن ارائه میکند 125 کانال تعبیه شده در Google TV، از جمله ورزش های زنده، برنامه های تلویزیونی تمام طول و فیلم.
60٪ از خانوارها در حال حاضر خدمات و کانال های پخش رایگان و با پشتیبانی از تبلیغات را تماشا می کنند و بینندگان کانال های رایگان Google TV به طور متوسط بیش از 75 دقیقه در روز را صرف تماشای آن می کنند. امروزه، شبکه Google TV قالبهای اصلی تبلیغات CTV، از جمله تبلیغات غیرقابل رد شدن و تبلیغات بامپر 6 ثانیهای را ارائه میکند. منتظر فرمت های تبلیغاتی بیشتر در آینده باشید. شبکه Google TV مستقیماً از طریق Google Ads و Google Display & Video 360 در دسترس است.
شبکه Google TV مستقیماً از طریق Google Ads و Google Display & Video 360 در دسترس است، که به شما امکان میدهد کمپینهای Google TV خود را در کنار کمپینهای ویدیویی دیجیتال موجود برنامه ریزی، خرید و اندازه گیری کنید. وقتی کمپین ویدیویی خود را راه اندازی می کنید، فقط شبکه Google TV را در کنار YouTube انتخاب کنید تا دسترسی خود را در بزرگترین صفحه خانه به حداکثر برسانید.