ساعت های هوشمند برای مهماننوازی مناسب هستند، جایی که کارکنان باید به سرعت پاسخ دهند، از دو دست برای بسیاری از کارها استفاده کنند و توجه بینظیر خود را به مهمان ارائه دهند مناسب است. دستگاه های از پیش پیکربندی شده، گزینه های ادغام چندگانه و تطبیق پذیری زیاد به این معناست که ساعت های هوشمند می توانند به سرعت به ابزارهای قدرتمندی برای افزایش کارایی کارکنان و بهبود تجربه مهمان تبدیل شوند.
مزایای متمایز مانند بازیابی سریعتر پیامها، نرخ کمتر از دست دادن و آسیب، و ظاهری هوشمندانه و پیچیده، ساعتهای هوشمند را به فرمی عالی برای صنایع با سرعت بالا و لمس بالا مانند مهماننوازی تبدیل میکند. به همین دلیل است که ساعتهای هوشمند حتی سریعتر از بازار کلی محصولات پوشیدنی رشد میکنند. IDC پیش بینی می کند استقرار ساعت های تجاری از 3.3 میلیون واحد در سال 2017 به بیش از 11.5 میلیون واحد تا سال 2021 خواهد رسید که CAGR 34 درصد است.
پذیرندگان اولیه از جمله هتل های معاون و هیوستون هل الساندرا انتقال به ابزارهای پوشیدنی را برای فناوری اطلاعات و کاربران نهایی سریع و آسان دریافت کرد. تنها چند روز پس از اینکه Viceroy شروع به استفاده از ساعتهای هوشمند Samsung Gear S3 کرد، کارکنان قبلاً با این ساعتها سازگار شده بودند. دارن کلارک، معاون فناوری در Viceroy Hotels and Resorts می گوید: «کارمندان واقعاً از این فناوری استفاده می کنند». آنها متوجه می شوند که استفاده از ساعت ها بسیار ساده تر از داشتن تلفن یا تبلت در حال حاضر است.
ادغام آسان ساعت هوشمند
گزینههای یکپارچهسازی انعطافپذیر به این معناست که تقریباً هر هتلی میتواند پوشیدنیها را اضافه کند، خواه در حال حاضر از دستگاههای تلفن همراه دیگر و راهحلهای مدیریت کار استفاده میکنند، یا اگر هیچکدام هنوز در دسترس نیستند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک شبکه بی سیم است. در اینجا تعدادی از گزینه های موجود وجود دارد:
راه حل مدیریت وظایف Gear S3/ALICE از پیش پیکربندی شده سامسونگ: سامسونگ با پلت فرم عملیات هتل آلیس برای ایجاد نسخه ALICE از ساعت های هوشمند Samsung Gear S3. ساعت های هوشمند با ALICE از پیش بارگذاری شده و از پیش پیکربندی شده و عملکرد قفل شده ارائه می شوند. کاربر جدید فقط نام و رمز عبور خود را برای دسترسی به پروفایل خود وارد می کند و سیستم به طور خودکار متصل می شود. این امر شروع را آسان می کند و هتلداران می توانند تلفن های هوشمند، تبلت ها یا ساعت های هوشمند را بر اساس نیاز یا ترجیحات کاربر اختصاص دهند. برای ساعت هوشمند در مقابل سایر پلتفرمها نیازی به پیکربندی مجدد نیست و کاربران میتوانند دستگاهها را به اشتراک بگذارند زیرا نمایه هر کارمند در فضای ابری میزبانی میشود.
تبدیل لیست های خودکار به وظایف قابل نمایش: هتلداران بدون راه حل مدیریت کار فعلی می توانند از سرویس Vantage سامسونگ استفاده کنند، که هر لیست خودکار را از یک برنامه نرم افزار دیجیتال فعلی هتل به اعلان های Gear S3 تبدیل می کند.
باز کردن API ها: هتلدارانی که در حال حاضر از دیگر پلتفرمهای مدیریت وظایف دیجیتالی استفاده میکنند، میتوانند از میانافزار رایگان Vantage همراه با API سیستم مدیریت وظایف خود برای تبدیل هشدارها، وظایف و چراغها به محیط تایزن سامسونگ استفاده کنند، بنابراین استفاده از Gear S3s به جای آن هزینه اضافی ندارد. گوشی های هوشمند یا تبلت ها تیم معماری سیستم سامسونگ می تواند در این ادغام کمک کند و این فرآیند را تنها در یک یا دو هفته تکمیل کند. سامسونگ در حال حاضر در حال کار با پلتفرم های مدیریت وظایف اضافی برای ایجاد یکپارچگی خارج از قفسه با Gear S3 است.
Hipaax شریک سامسونگ: هتلداران بدون راه حل مدیریت کار فعلی نیز ممکن است همکاری با شریک سامسونگ را در نظر بگیرند. هیپاکس و راه حل TaskWatch آن، که در حال حاضر مزایای قابل توجهی را در هتل الساندرا ارائه می دهد.
پیکربندی ساعت هوشمند
علاوه بر ادغام ساعت هوشمند، راهاندازی راهحل مدیریت کار/ساعت هوشمند نیز به معنای پیکربندی راهحل برای مطابقت دقیق با نیازهای شماست. راه اندازی شامل ایجاد یک رابط کاربری سفارشی شده است. گیب مورفی، مدیر توسعه کسبوکار، Wearables for Enterprise، Samsung SDSA، میگوید: «ما با مشتری کار خواهیم کرد تا مشخص کنیم که میخواهند ساعتشان چگونه باشد».این شامل نحوه برندسازی آن، استفاده از طرح رنگ مناسب و انتخاب آنچه میخواهند کاربران ببینند.
به عنوان مثال، Viceroy تصمیم گرفت لوگو، اعلانها و نشانگرهای باتری و Wi-Fi را در صفحه ساعت خود نشان دهد.
سفارشی سازی پوشیدنی ها در محل کار
ملاحظات دیگر شامل تعیین نوع پیام هایی است که هر نوع کاربر به آن دسترسی خواهد داشت (مثلاً خانه داری در مقابل زنگوله)، حذف پیام های غیر ضروری، و در نظر گرفتن زبان هایی که توسط کاربران صحبت می شود. در صورتی که پلتفرم منبع این کار را انجام ندهد، میانافزار سامسونگ میتواند وظایف را به زبانی که هر کاربر ترجیح میدهد ترجمه کند. نمایههای فردی به این معنی است که هر کاربر فقط به وظایف تعیینشده، گروههای ارتباطی و زبان خود دسترسی دارد، حتی اگر دستگاههای مشترکی داشته باشد.
آموزش و مدیریت تغییر
جذب محتوا از صفحه نمایش Gear S3 بسیار شهودی است و کارکنان هتل به سرعت سازگار می شوند. کاربران میتوانند با لمس صفحه یا چرخاندن قاب، حرکت کنند و بین صفحات به چپ و راست حرکت کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای یک کار دریافت کنند: شماره اتاق، نام و نام خانوادگی مشتریان، اولویت ها، درخواست، زمان برنامه ریزی برای انجام آن و هرگونه یادداشت ویژه. کاربران همچنین میتوانند با استفاده از قلم، با تایپ کردن یا از طریق Samsung S Voice، دادهها را وارد کنند، اما بهترین کار این است که اطلاعات را کوتاه نگه دارید.
Push-to-talk کاربر را قادر می سازد تا از طریق بلندگو و میکروفون تعبیه شده در Gear S3 یا از طریق هدست بلوتوث با سایر کارکنان ارتباط برقرار کند یا پست های صوتی را برای آنها بگذارد و همکاری و بهره وری را افزایش می دهد.
مدیریت دستگاه ها
از آنجایی که ساعتهای هوشمند روی مچ بسته میشوند، نسبت به سایر دستگاههای هوشمند، میزان آسیب و ضرر بسیار کمتری را مشاهده میکنند. سامسونگ SDS آمریکا EMM برای پوشیدنی ها به هتلداران کمک میکند تا با حذف خودکار بهروزرسانیها و قفل کردن نرمافزار، از جمله ویژگیهای دیگر، ناوگان ساعتهای هوشمند خود را مدیریت کنند.
علاوه بر این، استفاده از Gear S3 با پلتفرم مدیریت وظایف مانند ALICE، مدیران هتل را قادر میسازد تا مکان و عملکرد ساعتهای هوشمند و کاربران آنها را از نزدیک ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند. مدیران می توانند محل استقرار کارکنان را به هنگام دریافت، تصدیق و انجام وظایف ببینند و به تصمیمات آتی کارکنان اطلاع دهند. علاوه بر این، آنها می توانند ببینند که برای حمایت از اهداف رضایت مهمان، بین زمان تعیین، پذیرش و تکمیل یک کار چقدر زمان می گذرد.
مهمان نوازی یک صنعت بسیار متحرک است که کارکنان باید از هر دو دست و پاهای خود برای تعامل و خدمت به مهمانان استفاده کنند. پوشیدنیهایی مانند ساعت هوشمند Gear S3 بهطور یکپارچه در محیطهای مهماننوازی شلوغ ادغام میشوند و کارکنان را قادر میسازد تا خدمات سریع و دقیقی را ارائه دهند که به هتلها کمک میکند تا از همه بهتر متمایز شوند.